! »

♥♥ Be part of US ♥♥

Monday, May 3, 2010

~** Penci| caSe **~

Hehehe.. Ni "Pencil Case" pertama dari Mama Kaykay Color Creation..
Hope ada yang suke.. plan nk buat pencil case ni dah lama sebenarnya.. tapi xterbuat
dek kerana duk concentrate buat yg lain..
Ni pun special request dari kawan my sis, untuk dihadiahkan pada anak nyer..
Barang ni pun dah sampai kat tangan Empunya..
apa yang saya dapat tahu.. empunya suke sangat ngan hasil kerja saya nii..
Saya pun apa lagi sukeee leeerr sesangat.. TQ My Dear Sister.. (merangkap marketing bg MamaKaykay ColorCreation..huhuhu..)

Nilah dia... Marketing xberbayar saya.. huhuhu

Jom tengok pencil casenyer...

Pandangan tepi Kanan

Pandangan tepi kiri

Pandangan atas
Pandangan tepi


MK-PC001

 
Ada yang berminat..?? Boleh email pada saya..

~ Terima Kasih ~



~** Vit Luv**~








No comments:

Post a Comment

 
...:: COPYRIGHT RESERVED BY MamaKaykay ColorCreation ::...