! »

♥♥ Be part of US ♥♥

Tuesday, February 26, 2013

..:: Customer: Set Tilam Bayi ::..


Set Tilam Bayi ni Tempahan dari customer saya
~ Syima Shafie ~
yang baru lepas melahirkan Babynya pada  bulan NOvember tahun lepas..
"Lamakan..?! saya ambil masa nak update, semuanya sebab
M-A-L-A-S..!!!!

Nak dijadikan cerita, customer saya ni terAWAL lahirkan babynya..
Kalau iktkan DD nya 8-Dec-12 , tapi 27-Nov-12 baby dh nak keluar.. hehehe

Saya dapat tahu bila call dia.. 
Kebetulan saya call nk tanya ngan dia skit2 pasal design canner dia nk..
Dia pun jawab saya dah kat Hospital niii.. tunggu masa jer..
Apa lagi kelam kabutlah saya siapkan Bedding Set baby nii..

Tuannya badan pun xsangka yg Baby nya nk kuar dah..
at 1st dia nk g klinik utk ambil MC.. tup..tup..
Doc check dia ckp... jalan dh terbuka... senangkan...??! 
:):):):)

Cam xsangka plk secepat tu.. maklumlh saya ni buat kerja 
jahit2 ni.. waktu malam jer... lepas kerja..@pun weekend
Kalau time xder MOOD xleh menjahit plk... huhuu

Jadi lps nii... trylah ambil MOOD byk2 klu ada tempahan dari 
customer..

Ni dia customer saya tu.. Puan Syima Shafie..


taadaa... baby bedding set















nilah hasilnya.. apa2 pun tuannya Berpuas hati saya
jadi saya H-A-P-P-Y

Kalau S-U-K-A bolehlah buat tempahan sekarang
isi ORDER Form ni yer atau sebarang pertanyaan
bolehlah sms/whatapp saya ke 012 977 6064


Terima Kasih daun keladi..




1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

 
...:: COPYRIGHT RESERVED BY MamaKaykay ColorCreation ::...